هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس هستی

خدایا متشکرم ازت

1392/1/26 22:57
نویسنده : مامان الهام
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جان دختر 9 ماهه من نوروز 92 زیباترین نوروز عمرم بود چون گلی مثل تو همه جا با من بود و این بزرگترین نعمت خدای مهربون بود برای من ...

چقدر بود بود کردم خخخخخخniniweblog.com

 

 

 

عزیز دل مامانی niniweblog.com

این روزا تو اینقدر شیرین شدی که طاقت یه لحظه دوریتو ندارم خیلی ها تو فامیل و آشنا واست هلاکند و همش دلشون برات تنگ میشه عسلم...

غلت زدنت دیگه شده معضل یه ثانیه که به حال خودت میمونی فوری غلت میزنی حتی تو گهواره تنگ و کوچولوت...niniweblog.com

 

 عاشق پیام بازرگانی هستی وقتی شروع میشه اونقدر سرتو میچرخونی و به خودت فشار میاری تو ببینیش...niniweblog.com

عزیزک هوشیار من اسمت رو خیلی خوب میدونی و کافیه فقط یه نفر بگه هستی سرتو برمیگردونی طرفش و میخندی ..niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله محبوبه
6 اردیبهشت 92 13:36
افتاب بدم خدمتتون جوجه کوچولو
مهسا مامان صدرا جونی
12 تیر 92 17:37
ایکاش هستی پیشم بودتا من صداش کنم و وقتی نگاه میکنه و میخنده بخورمش از عشق به این دختر ناز

وااااااااای خدا....جمله بندی رو!!!!!


قربون تو خاله مهربووووووووووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد