هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس هستی

نظرات (7)

مهرشاد
28 فروردین 92 14:51
سلام============مرسی سر زدی خوشحال شدم نی نی هستی کوچولو خوبی است نی نی نازی دارییییییی خیلی دوستش دارم موفقط باشی عزیزم مواظب نی نی چوکلو باش بابایییی
گلاره (مامان باران)
29 فروردین 92 0:23
ای جووووووووووون دلم قربونت برم من خاله جوووونییییییی تو چقدر ماهی خوشگل خانوم...قربونت برم که شروع کردی به شیطونی برای مامانت افرین دختر نازم ....هستی جونم خیلی دوست دارم ای کاش بشه یه جوری تو باران همدیگر رو ببینید و من و مامانت هم همدیگر رو... ای وروجک های عجول دوست داشتنی...هستی جونم به مامانت بگو اسفند یادش نره برای خوشگل خانوممون بریزه...راستی به مامانت بگو اخه چرا رمزی مینویسی خاله گلاره نمیتونه بخونه چی نوشتی باشه؟ قربونت برم من



خاله گلاره جونم مرسی عزیزم باران جونمو ببوس منم ازخدامــــــــــــــه که شماها رو ببینم خیلی دوستت دارم رمزه چیزی نیست واسه بعضیاست که نکنه یه روزایی یه چیزایی رو بخونن خودت که میدونی کیا رو میگم قوم الظالمین خخخخخخخخ

( نامه ای شد برای خودش)


عاطى مامان حسين
29 فروردین 92 20:52
الههييييي قربونت بشم عروسك ناززززز
ماشاالله خاله جونم
شيطون شدي فسقلي؟؟؟؟
دلم براي ديدنت يه ذره شده بود
دست مامانت درد نكنه كه عكساي نازتو گذاشت


عاطی جونم قربونت برم مرسی حسین جونمو ببوس
سمیرا مامان اهورا
2 اردیبهشت 92 23:29
الهی فدای چشمات بشم که انقد قشنگنو جذابه خیلی ماه شدی عزیزم خدا حفظت کنهآمین ای کاش بزرگ که شدی به پست پسر من بخوری و بشی عروس گلمآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین
سمیرا مامان اهورا
5 اردیبهشت 92 23:41
عزیزدلمی الهام جون نمیدونی چقد واسم عزیزه این دختر خوشگل عکساشو به همسرم نشون میدادم اونم کلی قربون صدقش میرفت ماشاا... خیلی خواستنی و نمکیه عسل طلای من آره عزیزم اگه نی نی سایت نبود که که من تباه میشدمشوخی اسم کاربریم سمیرا(اهورا) هستش
خاله محبوبه
14 اردیبهشت 92 20:48
عزیزدلم چقدر شما خوشگلی خاله ماشالله الان دیگه پرنسس شدی مخصوصا با این لباس خوشگلت بوووووووس
مهسا مامان صدرا جونی
12 تیر 92 17:40
لباسای خوشگلش رو ببینین ای خدا....
روسری سرت کردی مثلا بزرگ شدی؟!
عاشق چشماتم هستی جونم

خاله سمیرا کی تا حالا بهمون سر نزده بودی؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد