هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس هستی

شیرخشک

1392/4/6 2:38
نویسنده : مامان الهام
602 بازدید
اشتراک گذاری

 هستی من  عزیزم این شیر خشک شده واسه من یه معضل یه غصه 

گاهی بابابایی تموم دارو خونه ای شهرو زیر پا میذاریم واسه یه قوطی شیرخشک

هرشب کابوس تموم شدن شیر تو رو میبینم

با گرون شدن شیرت کنار امده بودیم که نایاب شدن هم بهش اضافه شد..

خدا از باعث و بانی کسایی که دارن اینقد به من و تو  و امثال ما ظلم میکنن نگذره

هرجا میشنوم یه دونه از شیرت دارن سریع میرم میخرم که شاید یه روز کمتر غصه بخورم

من تو رو باهر سختی که باشه بزرگ میکنم فقط تو سعی کن وقتی بزرگ شدی

به کسی سخت نگیری....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا مامان اهورا
10 تیر 92 17:29
عزیزم درکت میکنم میفهمم چی میگی
خدا ازشون نگذره که انقد داریم سختی میکشیم
ایشاا... همش درست میشه و این روزا میره جزء خاطره ها
عزیزم عنوان وبتو عوض کن به جای عنوان صفحه هرچی که دوست داری رو بنویس


سمیرا جون آره بخدا خیلی سخته
راستی من نمیتونم وارد وبلاگت بشم یعنی چرا؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد