هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس هستی

تولد زیباترین گل زمین مبارک

1392/4/30 1:23
نویسنده : مامان الهام
578 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

هورا دختر ناناس من بالاخره یک ساله شدی عسیسسم عشقمممم همه زندگی منماچ 

مامان قربون چشمای نازت بره باورم نمیشه که یک ساله خدا تو فرشته مهربون و خنده رو رو داده به من باورم نمیشه که یک ساله تو شب و  روز منی کنارمی شبها آرامش خوابمی و روزها آسایش خیالم ...قلب

عزیزم 22 تیر روز تولد تو گل مهربونم بود امسال خیلی فکرها و نقشه ها واسه تولدت تو ذهنم بود ولی به دلایلی که یکیش خستگی خودت و اذیت شدنت بود امسال تولد خیلی بزرگی برات نگرفتم یه جشن با حضور خانواده خودم و خانواده بابایی البته من این جشن رو برات روز 28 گرفتم چون میخواستم همه باشند و جشن کوچولویی روز 22 تیر من و بابایی برات گرفتیم امسال شما دو تا جشن داشتی گلم.

عکسا پست بعدی 

پ.ن:

خدایا ازت ممنونم هدیه ای بهتر و زیباتر از این هدیه وجود نداشت که بخوای بهم بدی تو هستی رو تو ماه برکت و رحمت به من دادی و تولدشم تو همین ماه عزیز براش گرفتم خدایا اگه گاهی ناشکری میکنم اگه گاهی گله میکنم به بنده بودن من و خدایی خودت ببخش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد