هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس هستی

عکسای تولد دخملی با تم کفشدوزکی

1392/4/30 2:17
نویسنده : مامان الهام
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

این تولد مختصری که با حضور من وبابایی برگزار شد کیکشم خودم پختم از خود راضی

خجالت

این کیکی که ذکر خیرش بود

نیشخند

 

هستی و اولین مهموناش

 

اینم تولد اصلی

 ببخش دخملی اگه خیلی تزئیناتت زیاد نیستن با کمبود وقت مواجه بودمافسوس 

نا گفته نماند 90 درصد این تزئیناتو خاله محبوبه برات درست کرد دستشم درد نکنه ماچ یادت باشه براش جبران کنی 

 

ماچ

 

 

 

اینم کفشدوزک ناناز من که با هرگونه تاج و کلاه و تل و گیره و کلاه مشکل اساسی دارد و به زور خاله اینطوری داری میخندی  خوشمل من دامن تو تو هم کار دست  منو خاله هستش اوهاز خود راضی

 

 

هستی و بابایی

 

کیک خوشششششششششششششششششششششگل کفشدوزکی شما:

 

 

 

 

ساعت تولد 

 

 

اینم بخشی از پذیرایی(یه کاسه شل زرد نیستا مشت نمونه خرواره نیشخند)

 

 

از میز شام یادم رفت عکس بگیرم دل شکسته

شام شامل:پیش غذا:سوپ جو

غذای اصلی:چلو کباب

دسر:شله زرد و ژله خورده شیشه و ژله رولی و زولبیا بامیه  

همراه با بستنی و میوه 

 

ناگفته نماند که چون ماه رمضان بود وهمه روزه بودند همون شام رو که خوردند باید دیگه بهزور بهشون یه چیزی دیگه میدادی این شد که خیلی از موارد بالا خیلی کم تست شد و بیشترش موند اما سوپ جو خیلی خوشمزه شده بود دست الهام جون دوست خوبم درد نکنه بابت دستورش

 

 

این دخمل ناز من که اصلااااااااا متوجه نیستش که مهمون داریم زشته اینطوری بخوابه کف خونه و پا روی پا شیر بخورهخنده  هنوز خیلی عکس هست اما همینا کافیه دیگه مامان خسته شد اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
31 تیر 92 12:51
عزیز دلم من خیلی قبل که هنوز کوچولو بودی خیلی بهت سر میزدم و تا الآن که با دیدن تولدت و بزرگ شدنت کلی ذوق کردم خیلی ناز شدی مثل عروسک عزیزم تولدت مبارک همه چی خیلی قشنگ بود مخصوصا تو عزیزم


سلام خاله جون خوبی؟ ممنون خیلی خیلی دوستون دارم
محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:51
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد .

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



سمیرا مامان اهورا
16 مرداد 92 0:39
سلام عزیز خاله تولدت مبارک فرشته ی ناز
به به مامان باسلیقه چقد خوشگل شده تزیینات دستتون درد نکنه خیلی با ذوق و سلیقه ای
همه چی عالی بود عزیزم آفرین


قربونت برم خاله جان
هیلدا جون
13 شهریور 92 15:13
سلام خاله من 10 سالمه متولد 22 تیر 1383 هستم اسم مامانم الهام و اسم خواهر نازم که براش نی نی وب درست کردم هستی با این همه شباهت به وب ما سر بزنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد