هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس هستی

یه مامان بد

1393/3/15 23:46
نویسنده : مامان الهام
629 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نانازی مامان این روزا خیلی خیلی ددیی شده همش میگه بریم دد دد دد ..حتی وقتی دد هستیم باید بریم دد نمیدونم این دد دقیقا کجاست که ما واسه دخترمون پیدا نمیکنیم متفکر

خلاصه که دنیایی هست دنیای بچگی......

همه روزام پر از هستی شده یعنی پر از زندگی شده مادری من اینو به تو مدیونم شاید نبودم اگر نبودی که قطعا نبودم...

گاهی عصبانی میشمعصبانی ازت کلافه ام میکنی دعوات میکنم منو ببخش گلمغمگین بغض میکنی اما گریه نمیکنی باورت نمیشه بعدش که میبوسمت و بغلت میکنم از بغلم جدا نمیشی بمیرم برات که تو فرشته زمینی من اینقدر دل پاک و دل نازکی........من مامان بدی ام خیلی بد..........الان عین یه گل خوابیدی عسلمبوس اما انگار گرمت شده چون از خواب بیدار میشی یه نق میزنی باز میخوابیمحبت

دخترم عکسای زیادی میخوام ازت بگیرم و اینجا بذارم اما تو شیطون بلا شدی دیگه نمیشینی که عکس بگیرم حتی فیلم هم نمیذاری بگیرم سکوتهمش باید دوربین مخفی تو خونه بذارمکچل اونم فیلما و عکسای کج و کوله درمیاد گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد