هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس هستی

دو ماهگی

1390/11/15 9:19
نویسنده : مامان الهام
362 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل مامان خوشگل من....

امروزم یه روز دیگه از با تو بودن بود...

با تو که شب و روز با منی خدایا چه حس قشنگیه این شب و روز با کودکی در وجود طی کردن خوشحالم که مادرم واز تو خدای مهربونم برای همیشه متشکرم که هر چه دارم از توست ....مهربانم

ماه دومه که با منی...هنوز حست نمیکنم گاهی وقتا میخوابم و نوازشت میکنم و باهات دردو دل میکنم گاهی هم تو با من توی رویاهام حرف میزنی هنوزم نمیدونم دختری یا پسر اما هر چی هستی به قول قدیمیا :سالم باشی ایشالا

 

عزیزمییییییییییییییی قربونت برم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آشنا
7 خرداد 91 16:50
عزیزم امیدوارم خدا عسل خوشگلت رو واست حفظ کنه. خیلی کار خوبی می کنی که باهاش حرف می زنی... از طرف ما روی ماهش رو ببوس روزهای خوبی رو برات آرزو می کنم. اگه دوست داشتی به من و گل پسرم هم سر بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد