هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس هستی

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
18 شهریور 91 23:34
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
خاله ی کوثر
19 شهریور 91 0:42
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
pani
19 شهریور 91 0:55
ای جان خدا حفظش کنه سلام خاله اگه میشه کمک کن تا من تو مسابقه نی نی های با حجاب برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره10 پانی خیلییییییییییییییییییی ممنونم
خانوم خونه
19 دی 91 23:42
ووووووووووووووی چقده موچولوئه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد