هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس هستی

یه خوب یه بد

1391/8/1 18:31
نویسنده : مامان الهام
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی خانوم گلماچ

چند وقته نیومدم برات پست بذارم نشده مامانی گلم

 

اول بد

چند وقت پیش  بود بابایی شب کار بود رفت من و تو هم خونه مامانی

بودیم خیلی بدجور گریه میکردی نمیدونستم چته مخصوصا وقتی بغلت

میکردیمسوال

 

مامیتو که خواستم عوض کنم گفتم بذار یه کمی دخملی باز باشه

پاهاش درد نگیره 5 دقیقه بعد مثل همیشه خیس کردینیشخندخواستم

عوضت کنم دیدم بلـــــــــــــــــــــــــــــــه لباساتو خیسوندی...خنده

بردمت تو اتاق که کل لباساتو عوض کنم گفتم بدنتم چرب کنم لختت

کردم و داشتم قربون صدقه بدن کوچولوت میرفتم یه دفه دیدم

واییییییییییی  یه ورم کوچیک زیر بغلتهتعجب جیغ کشیدم مامانی و بابا

احمد اومن تو اتاق مثل بارون گریه میکردم و میگفتم این چیه رو بدن

بچم؟؟؟؟؟گریهناراحت

 

خلاصه همون شب با بابا رفتیم که ببریمت دکتر که آقاجونت بابا علی

زنگ زد به دکتر ولیخانی اونم گفت چیزی نیست بخاطر واکسنه و فقط

بهش دست نزنید من یه کمی تردید داشتم ولی خب ...چاره ای نبود

فقط دلم برات ریش بود مامانی و بابا احمد همش غصه میخوردن که ما

چرا زودتر متوجه نشدیم و اینقدر زیر بغلتو گرفتیم و تو جیغ زدی الهی

مامان برات بمیره الهی کورررررررررررررر بشم تو اذیت شدینگران مامان

گلی من اما شنبه با بابا و مامان فرشته رفتیم پیش دکتر خودت تا

مطمئن بشیم اونم همینو گفتاوه

 

 

 

 

 

 

  ...خلاصه این مدت خیلی اذیت شدی تا اینکه 8 روز بعد این ورم سر باز

کرد و... حالا خدا رو شکر خیلی بهتره...قلب

 

حالا بریم سراغ  خوب...زبان

 

 

جونم برات بگه مامانی که دیروز و پریروز تو اولین بارون های زندگیتو

دیدیتشویق

 

قربونت برم که الان که خوابیدی و نق میزنی نمیزاری من تایپ کنمهیپنوتیزم

امروز هوا یه کمی سرده بابایی خونه نیست من و تو هم کنار بخاری

که امسال به خاطر دختری زودتر به خونمون اومده خوابیدیمخواب تو داری

شیر میخوری بعضی وقتا که خوابی جون نداری از سینم شیر بخوری

مجبورم با شیشه بهت بدماز خود راضی

 

این روزا یه کمی دلت درد میکنه دخملی الهی برات بمیرم که همش

گریه میکنیناراحتکولیک اذیتت میکنه یه دارو هم دکترت بهت داده که

وقتی میخوریش این شکلی میشیسبزگریه

 

 

 

دکتر بد که دالوی بدمزه داده به دخملم میزنمشعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد