هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس هستی

شیطونک من

1391/12/14 19:30
نویسنده : مامان الهام
669 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comعزیز دلم هستیه مامان


 

 


این روزا که شاهد بزرگ شدنت هستم از ته دل از کارایی که یاد گرفتی کیف میکنم

خوردن انگشتای دستت که باباییniniweblog.comرو عصبی میکنهniniweblog.com

 

 

 

تلاشت برای بلند شدن از روی مبل

بالا نگه داشتن سرت تا یه حدیniniweblog.com

 

 

وقتی عصبانی هستی داد میزنی و خودتو از زمین بلند میکنی برات عکس از این هنر نمایی میذارم

...niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان صدرا جونی
22 بهمن 91 13:10
ای خدا . . . چه نازه گل دخترت. من همیشه تو نی نی سایت با دیدن عکس کاربریت فکر میکردم عکس اینترنتی و یا عروسکه گذاشتی.انقدر که ماه و خواستنیه این ناز دختر. خاله فدای چشمای درشت و پسرکشت بشه.
عاطي مامان حسين
23 بهمن 91 2:30
ماشاالله به تو دختر ناز
هزار الله اكبر به چشماي قشنگت عروسكممممم


ممنونم خاله عاطی که بهمون سر زدین منم عاشق امضای نی نی سایت و اینهمه عشق شما به پسر نازتونم ماشالا هزار ماشالا اونم چشمای خوشگلی داره
گلاره ( مامان باران)
23 بهمن 91 11:26
هستی خانوم شما عشق مایی.....به مامانی بگو برات یه عالمه اسفند بریزه خوشگل خانوم




سلام خاله گلاره مرسی که بهم سر زدین بوسسس به لپت خاله جون باران ناز منم ببوسش عشقمو با اون اسم خوشگلش
سمیرا مامان اهورا
28 بهمن 91 15:58
الهی فدات بشم که انقد خوشگل نشستی
عاشق چشمای نازتم عزیزدلم یه عالمه بوس به تو شیرین طلا


خدا نکنه سمیرا جونم مرسی که به من و هستی افتخار دادین بازم بهمون سر بزنید ممنونم
مامان شراره
4 اسفند 91 2:27
سلام مامان هستي.
اي جانم همه عكسهاي هستي خوشگل رو ديدم.واي كه چقدر كوچولو بود موق دنيا اومدنش.ولي الان خداروشكر هزارماشالله بزرگ وخانوم شده برا خودش والبته زيبا ودلبر.
ببين عزيزم منم دوتا دختر دارم كه اولي اصلا شيرخودم رو نخورد ودومي بازور تا 9 ماه رسوندمش.ولي يه چيزي بهت بگم خدايي بچه هاي شيرخشكي تپلتر از شير مامان خورها هستن.حالا شماهم كه ني نيت ريزه بوده موقع دنيا اومدن مخصوصا زودتر هم كه دنيا اومده پس اصلا خودتو ناراحت نكن وعذاب وجدان نداشته باش ومرتب بهش شير خشك رو بده.ببين باشير خشك چقدر خوب رشد ميكنه وتپل مپل ميشه.بخدا شيرمادرهم دردسرهاي خودشو داره.فكر نكن خيلي راحته.اينارو ميگم كه خودتو اذيت نكني.من خودم برا دختر اولم همش گريه ميكردم وافسرده بود كه چراشيرخودمو نميخوره.ولي نخورد.پس توهم فكرش رو هم نكن وشير خشك خوب بده به ني ني تا خوب وزن بگيره.كه البته ناگفته نمونه ماشالله الان هم خيلي خوبه.




مرسی از این همه انرژی مثبت شما
سمر.مامان پارسا.
10 اسفند 91 6:14
سلامممممم وااااااااااااااااای هزار ماشالا.چه دختر نازی دارین تو رو خدا واسش اسپند دود کن...البته من چشمام شور نیستا..اما همیشه فکر میکردم عکس کاربریتون از این نی نی های فانتزیه که تو نت هست..فکر نمیکردم دخترتون باشه عسیسسسسم..علوس خودمه هاااااااااااااااااااا......
هستی.
14 اسفند 91 17:33
ای جونم .خوشگل کوچولو.
اسم منم هستی عزیزم.




وای همنام عزیز بازم بهمون سر بزن با اون اسم خوشگلت ههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد