هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس هستی

هستی خانوم تو سه ماهگی

1391/8/8 17:45
نویسنده : مامان الهام
1,911 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس از سه ماهگی و بعد از سه ماهگی امروز هستی خانوم سه ماه و 13 روزشه دختر نازم

خیلی خیلی دوست داریم من و بابا عاشقتیم همه لحظاتمونو پر از عشق و شادی کردی گرچه شبا نمیذاری

بخوابیم ولی برای تو جونمونم میدیم عشقمممممممم

برای دیدن عکسا برو ادامه مطلب

هستی تو آفتاب خوابیده

عزیزم این سرهمی که تنته مال نوزادی من بوده برات بزرگه کلی دست کاری شده تازه شده این ولی من خیلی دوسش دارم.خیلی هم بهت میاد گلم

 

 

هستی وبابایی

هستی خانوم تو تو گهواره اش بالایی هم دخمل نازم و بابا مرتضی

قند عسل توی گهواره اش

اینم لباسایی که مامان فرشته زحمت دوختنشو کشیده مامانی دستت دلد نتنه!!!

پرنسس کوچولو با لباسای مامان دوز!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلفام
20 آبان 91 20:40
الهی که صد ساله بشی و تنت سالم باشه هستی جون!
دست مامانتم درد نکنه


ممنون نتونستم برم تو وبلاگت یا مشکل از سرعت من بود یا ادرست نمیدونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد