هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس هستی

گریه الکی

1391/11/11 19:22
نویسنده : مامان الهام
443 بازدید
اشتراک گذاری

ناز نازی من

 

     niniweblog.com

 

الان که دارم این پست رو واست مینویسم شما تو خواب نازی

تو خونه تنهاییم...بابایی هم سرکارهniniweblog.com

عزیزکم این روزا از دستت حسابی میخندم

 

گلکم همش داری الکی الکی گریه میکنی  niniweblog.com

یعنی صدا درمیاری و الکی ادای گریه کردنو درمیاری niniweblog.com

 

دلم برات ضعف میره اینطوری که آخه گل من niniweblog.com

تو چقدر بلایی؟؟؟؟

جدیدا هم گرسنه که میشی دستتو میخوری ملچ مولوچ ووییییییییی دلم میخواد بخورمت.....

وای هستی خانومم امروز یکی دیگه از لباسات هم برات اندازه شد خوشمل من ذوق میکنم......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ninipics
24 آذر 91 19:26
با سلام و عرض ادب تبریک میگم وبلاگ زیبایی رو ساختین اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... هستی جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد