هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس هستی

هستی 6 ماهه من

1391/10/22 0:07
نویسنده : مامان الهام
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comهوراااا    niniweblog.comهستی 6 ماهه شدهniniweblog.com

 

دختر نازم شما دارید بزرگ میشید

 

قلبونت بلم با این لباس صولتیت عسیسممممم عاشق این خرگوشی شدی شما؟//

 

 

و به شیرین ترین دوره زندگیت رسیدی عزیز مامان

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

عشقم واکسن هاتو زدی دیگه رفت تا 1 سالگی

 

 

الهی برات بمیرم که اینقدر مظلومی شما

 

واکسنتو که زدی فقط همون لحظه اول جیغ زدی بعدش دیگه نه

...

 

مامی جون من دوست ندارم دخترم مظلوم باشه حقشو میخورن اینطوری!!!

مامان جان شما شیر از من نخوردی که نخوردی

و من هی فقط غصه خوردم و میخورم

آرمان نوه عموی باباتو که میبینم چه شکلی از مامانش شیر میخوره

دلم میسوزه وای که آرزو به دلم گذاشتی مامان جان

نگاه ها و حرفای بقیه هم که آتیش به جونم میزنه

کاش مامانی حرفامو میفهمیدی و شیر میخوردی عشقم

ولی ازهمه اینا بگذریم فقط تنت سالم و سلامت باشه بقیه اش میگذره

به قول گلاره جون شاید بعدا خوشحالم شدم از این موضوع!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روشاک ایلیا
11 بهمن 91 20:58
ماشالله دخترتون خیلی نازه خدا براتون نگهش داره


ممنونم بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم شدیدا
خاله محبوبه
2 اسفند 91 20:27
ناز دخترمون چقدر تینجا خوشگل شده فینگیلی


مرسی خاله محبوبه بوسسسسسسس
مهسا مامان صدرا جونی
25 فروردین 92 16:12
ای جوووووونم فدای هستی جونم بشم من که اینقدر ناز و خواستنیه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد