هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس هستی

یلدای اولت مبارک عشقمممممممم

1391/10/1 18:05
نویسنده : مامان الهام
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامانی دختر نازی که الان تو گهواره ات عین فرشته ها خوابیدی!!!!

دیشب شب یلدا بود و تو اولین یلدای زندگیتو گذروندی عشقممممممم الهی مامانی دورت بگرده این روزا یه عروسک پولیشی داری که میذارمش رو لباست تو هم با دستای خوشگل و خوردنیت باهاش بازی میکنه فدای اون بازی کردنت بشم من مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر!!!دوربین شارژ نداره عکسای یلداتو برات میذارم حتما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 21:14
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خانوم خونه
19 دی 91 23:38
واااااااااااااااااااای چه قوقولی مقولیههههههه
منم نی نی میخواااااااااااااااااام.
ماشاااااااااالله

الهام من الگارم.توی نینی سایت حرف زدیم باهم.یادته؟




سلام آره الگار جونم مرسی ایشالا نی نی دار میشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد