هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس هستی

دختری با طعم توت فرنگی

1393/3/1 21:52
نویسنده : مامان الهام
843 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز نازی مامان

این روزا دیگه یه وروجک کامل کامل شدی

شیطووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون و شیرییییییییییییییییییییییین

خوشگل مامان الان که دارم برات مینویسم تو دخملی وایسادی کنار مبلا و داری شیشه شیرتو سربالا میگیری بلکه یه دو قطره شیر بره تو گلوی نانازیت

شیرین من امروز دو ماه از بهار گذشت و تو تو این روزا نگذاشتی من یه دل سیر بشینم همش آویزون منی قربونت برم .....

اینترنت و لپ تاپ هم تعطططططططططططططططططططیل بگو یه لحظه بذاری من با خیال راحت بشینم

دقیقا عین همین الان که دستامو میکشی و یه بنده میگی مامانی مامانی مانی ... بذار یه شیشه شیر دیگه بهت بدم و برگردم خندونک

الان دیگه خوابیدی مامی دخملم عسلم شیرینی زندگیم

لغت نامه شما...

هستی شوت بزن=اووووووووووووووووو

کلاغه میگه=گارگار

ببعی میگه=ب ب

هاپو میگه=هاپ هاپ

بعضی وقتا هم لج میکنی وقتی بهت میگم میگی همشون میگن: مِ مِ

بعدشم میخندی قربون خندیدنت بشم

بعضی وقتا هم چون میدونی من میگم در یخچالو یواش ببند لج میکنی و محکم میبندی بعدشم میگی :آآآ

خلاصه یه دخمل لجبازی هستی شمــــــــــــــــــــــــــــــــــا

حالا کلماتی که میگی

ببین

نیس

کو

مامانی

بابا

ایندا=اینجا

ببعی=ببعی خخخ

آپتخا=آب پرتغال

توتو=هرنوع پرنده

دخمل مامان دیگه هیچ وسیله ای از دست شما در امان نیست از میوه های تزیینی آشپزخونه گرفته تا مبل و عسلی و لباس

همه رو به هم میریزی.مبل ها رو از دست شما ایمن سازی کردیم و یه بالش گذاشتیم روش تا نری بالا

امروزم مبلای دیگه رو برگردوندم رو به دیوار تا دیگه اصلا نتونی بری بالا آخه دخمل من میره بالا بعدشم میگه مامان مامان یعنی منو ببین چطوری موفق شدم تو رو حرص بدم بعدم تا میبینی من هول شدم دارم با دو میام طرفت با خنده خودتو پرت میکنی رو مبلا به شدتی که من سکته میکنم تا بهت برسمترسوترسوبعدش که بهت رسیدم خودتو پرت میکنی تو بغلم شیرینمخستهخسته

مامان فرشته میگه تو احتمالا بدلکار میشی خخخخخخقه قهه

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ajij
1 خرداد 93 22:40
سلام الهام جون.خوبی عزیزم؟ ماشالله چه دخمل ناز و بانمکی داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. الهام جون اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي سلام مرسی عزیزم چشم حتما لطف کردی ایشالا به زودی خدا بهتون یه نی نی خوشگل میده عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هستی می باشد